Tapahtuma lähestyy ja lippuja on vielä myymättä - apu on lähellä.

Käytössämme ovat maailman johtavimmat markkinointiratkaisut ja -elementit, joita hyödyntämällä toteutamme myös ns. viime hetken kohdennettuja myyntikampanjoita. Alkuvuonna olemme hyödyntäneet kampanjoissamme mm. seuraavia välineitä integroidusti:

  • kanta-asiakasrekisterit ja big data
  • retargeting
  • sosiaalinen media
  • verkkosivut
  • kumppaniverkosto

Tulokset ovat olleet äärimmäisen hyviä ja todella kustannustehokkaita. Mikäli haluat toteuttaa kampanjan kanssamme, ole yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi tai markkinointi@ticketmaster.fi . Täytetään yhdessä katsomot ja penkkirivit.

YSTÄVÄNPÄIVÄ 14.2. ja KARKAUSPÄIVÄ 29.2.

Tulemme tekemään laajoja lipunmyyntikampanjoita näiden juhlapäivien ympärille. Mikäli haluat olla mukana ja kuulla lisää, ole yhteydessä sami.verno@ticketmaster.fi .

Välitämme.

 

More news

04/02/19

Ticketmaster Suomi on mukana tutkimusmatkalla

Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää ja Ticketmaster-toimistot eri puolella maailmaa yhdistyvät taistelemaan syöpää vastaan.

11/01/19

Uuden vuoden aloitus hyväntekeväisyyslahjoituksella

Me, Ticketmaster Suomessa, halusimme kunnioittaa historiaamme ja lahjoitimme merkittävän rahasumman hyväntekeväisyyteen. Kohdistimme tukemme perustajaliitollemme Sotainvalidien Veljesliitolle.