Tapahtuma lähestyy ja lippuja on vielä myymättä - apu on lähellä.

Käytössämme ovat maailman johtavimmat markkinointiratkaisut ja -elementit, joita hyödyntämällä toteutamme myös ns. viime hetken kohdennettuja myyntikampanjoita. Alkuvuonna olemme hyödyntäneet kampanjoissamme mm. seuraavia välineitä integroidusti:

  • kanta-asiakasrekisterit ja big data
  • retargeting
  • sosiaalinen media
  • verkkosivut
  • kumppaniverkosto

Tulokset ovat olleet äärimmäisen hyviä ja todella kustannustehokkaita. Mikäli haluat toteuttaa kampanjan kanssamme, ole yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi tai markkinointi@ticketmaster.fi . Täytetään yhdessä katsomot ja penkkirivit.

YSTÄVÄNPÄIVÄ 14.2. ja KARKAUSPÄIVÄ 29.2.

Tulemme tekemään laajoja lipunmyyntikampanjoita näiden juhlapäivien ympärille. Mikäli haluat olla mukana ja kuulla lisää, ole yhteydessä sami.verno@ticketmaster.fi .

Välitämme.

 

More news

12/06/19

Ticketmaster Suomi rekrytoi

Haemme markkinointikoordinaattoria

29/05/19

NATIONAL HOCKEY LEAGUE AND TICKETMASTER ANNOUNCE LANDMARK 10-YEAR DEAL

LOS ANGELES, CA, (May 27, 2019) – Ticketmaster, the global leader in ticketing, and the National Hockey League (NHL®),  today... More