Tapahtuma lähestyy ja lippuja on vielä myymättä - apu on lähellä.

Käytössämme ovat maailman johtavimmat markkinointiratkaisut ja -elementit, joita hyödyntämällä toteutamme myös ns. viime hetken kohdennettuja myyntikampanjoita. Alkuvuonna olemme hyödyntäneet kampanjoissamme mm. seuraavia välineitä integroidusti:

  • kanta-asiakasrekisterit ja big data
  • retargeting
  • sosiaalinen media
  • verkkosivut
  • kumppaniverkosto

Tulokset ovat olleet äärimmäisen hyviä ja todella kustannustehokkaita. Mikäli haluat toteuttaa kampanjan kanssamme, ole yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi tai markkinointi@ticketmaster.fi . Täytetään yhdessä katsomot ja penkkirivit.

YSTÄVÄNPÄIVÄ 14.2. ja KARKAUSPÄIVÄ 29.2.

Tulemme tekemään laajoja lipunmyyntikampanjoita näiden juhlapäivien ympärille. Mikäli haluat olla mukana ja kuulla lisää, ole yhteydessä sami.verno@ticketmaster.fi .

Välitämme.

 

More news

06/09/19

Organisaatiomme vahvistuu

Jatkuvan kasvun myötä vahvistimme Ticketmasterin myyntitiimiä, kun Marjut Ivaska aloitti myyntipäällikkönä elokuun viimeisenä päivänä.

05/09/19

Ticketmaster ehdolla Vuoden Lippukaupaksi 2019

Ticketmaster on ehdolla Industry Awards -gaalassa Vuoden Lippukaupaksi 2019.