Uusi markkinoinnin automatisoinnin ominaisuus nyt käytössä!

Viikkokirjeemme ulkoasu ja sisällön rakenne on hieman muuttunut ja päivittynyt. Jatkossa viikkokirje lajittelee automaattisesti tapahtumat kuluttajan ostohistorian perusteella. Esimerkiksi jos olet ostanut eniten urheilutapahtumiin lippuja, ovat urheilutapahtumat muita ylempänä. Toiminto on täysin automatisoitu ja iso askel tehokkaampaan big datan hyödyntämiseen.

Uudistuksen myötä pystymme tarjoamaan kuluttajille personoidumpaa ja kiinnostavampaa sisältöä sekä nostamaan avausprosenttia. Näiden myötä pystymme jatkossa myymään enemmän lippuja juuri sinun tapahtumaasi. Ticketmasterin viikkokirje toimitetaan kuluttajille joka perjantai ja jakelussa on yli 400,000 tapahtumista tykkäävää kuluttajaa.

Tarvittaessa lisätietoa antaa jaana.kapanen@ticketmaster.fi . Jaanalta voi myös varata mediapaikkoja seuraaviin viikkokirjeisiimme.
 

More news

12/06/19

Ticketmaster Suomi rekrytoi

Haemme markkinointikoordinaattoria

29/05/19

NATIONAL HOCKEY LEAGUE AND TICKETMASTER ANNOUNCE LANDMARK 10-YEAR DEAL

LOS ANGELES, CA, (May 27, 2019) – Ticketmaster, the global leader in ticketing, and the National Hockey League (NHL®),  today... More