Uusi markkinoinnin automatisoinnin ominaisuus nyt käytössä!

Viikkokirjeemme ulkoasu ja sisällön rakenne on hieman muuttunut ja päivittynyt. Jatkossa viikkokirje lajittelee automaattisesti tapahtumat kuluttajan ostohistorian perusteella. Esimerkiksi jos olet ostanut eniten urheilutapahtumiin lippuja, ovat urheilutapahtumat muita ylempänä. Toiminto on täysin automatisoitu ja iso askel tehokkaampaan big datan hyödyntämiseen.

Uudistuksen myötä pystymme tarjoamaan kuluttajille personoidumpaa ja kiinnostavampaa sisältöä sekä nostamaan avausprosenttia. Näiden myötä pystymme jatkossa myymään enemmän lippuja juuri sinun tapahtumaasi. Ticketmasterin viikkokirje toimitetaan kuluttajille joka perjantai ja jakelussa on yli 400,000 tapahtumista tykkäävää kuluttajaa.

Tarvittaessa lisätietoa antaa jaana.kapanen@ticketmaster.fi . Jaanalta voi myös varata mediapaikkoja seuraaviin viikkokirjeisiimme.
 

More news

04/02/19

Ticketmaster Suomi on mukana tutkimusmatkalla

Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää ja Ticketmaster-toimistot eri puolella maailmaa yhdistyvät taistelemaan syöpää vastaan.

11/01/19

Uuden vuoden aloitus hyväntekeväisyyslahjoituksella

Me, Ticketmaster Suomessa, halusimme kunnioittaa historiaamme ja lahjoitimme merkittävän rahasumman hyväntekeväisyyteen. Kohdistimme tukemme perustajaliitollemme Sotainvalidien Veljesliitolle.