Uusi markkinoinnin automatisoinnin ominaisuus nyt käytössä!

Viikkokirjeemme ulkoasu ja sisällön rakenne on hieman muuttunut ja päivittynyt. Jatkossa viikkokirje lajittelee automaattisesti tapahtumat kuluttajan ostohistorian perusteella. Esimerkiksi jos olet ostanut eniten urheilutapahtumiin lippuja, ovat urheilutapahtumat muita ylempänä. Toiminto on täysin automatisoitu ja iso askel tehokkaampaan big datan hyödyntämiseen.

Uudistuksen myötä pystymme tarjoamaan kuluttajille personoidumpaa ja kiinnostavampaa sisältöä sekä nostamaan avausprosenttia. Näiden myötä pystymme jatkossa myymään enemmän lippuja juuri sinun tapahtumaasi. Ticketmasterin viikkokirje toimitetaan kuluttajille joka perjantai ja jakelussa on yli 400,000 tapahtumista tykkäävää kuluttajaa.

Tarvittaessa lisätietoa antaa jaana.kapanen@ticketmaster.fi . Jaanalta voi myös varata mediapaikkoja seuraaviin viikkokirjeisiimme.
 

More news

05/12/18

Suomen Lentopalloliitto ja Ticketmaster Suomi allekirjoittivat jatkosopimuksen

Suomen Lentopalloliitto ja Ticketmaster Suomi ovat allekirjoittaneet lipunmyyntiä koskevan jatkosopimuksen.

27/11/18

Vuoden parhaan tapahtuman 2018 voitti Metallica

  • Metallican Hartwall Arenan konsertit voittivat vuoden paras tapahtuma -äänestyksen