We get fans.

Lippupalvelun nimi vaihtui tammikuun alussa Ticketmaster Suomeksi ja nimenmuutosta vauhdittaakseen toteutettiin laaja tehobuusti-kampanja mediassa. Kampanjassa hyödynnettiin Sanoman monipuolisia mediaratkaisuja.

Tavoitimme viikossa TV:n (Nelosen kanavat) kautta yli 22 miljoonaa kontaktia, radiossa (Radio Suomipop ja Radio Rock) yli 7 miljoonaa kontaktia ja Ruutu+-palvelussa saimme yli 200,000 impressiota. Mainoskampanjamme HS:n ja IS:n mobiilissa ja desktopissa keräsivät kolmen viikon aikana yhteensä hulppeat miltei 24 miljoonaa kontaktia ja klikkejä (sivuille ohjauksia) erittäin hienon määrän, reilut 20 000 kpl.

- Kampanjalta saatiin juuri sitä mitä haettin eli laajaa medianäkyvyyttä. Tulokset ylittivät odotukset ja nimenmuutoksemme nousi positiviisesti suomalaisen tapahtumamaailman puheenaiheeksi. Kampanjan seuraavassa aallossa, tulemme hyödyntämään myös perinteisiä mainoselementtejä ja tekemään laajoja ulostuloja tapahtumajärjestäjäasiakkaidemme kanssa, toteaa markkinointipäällikkö Sami Verno.

Ticketmaster Suomi - enemmän ja parempia tapahtumia, Suomessa ja maailmalla.

More news

04/02/19

Ticketmaster Suomi on mukana tutkimusmatkalla

Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää ja Ticketmaster-toimistot eri puolella maailmaa yhdistyvät taistelemaan syöpää vastaan.

11/01/19

Uuden vuoden aloitus hyväntekeväisyyslahjoituksella

Me, Ticketmaster Suomessa, halusimme kunnioittaa historiaamme ja lahjoitimme merkittävän rahasumman hyväntekeväisyyteen. Kohdistimme tukemme perustajaliitollemme Sotainvalidien Veljesliitolle.