Lippupalvelun Instagram rikkoi ensimmäisenä lipunvälittäjänä Suomessa 3000 seuraajan rajan.

Lippupalvelun sosiaalisen median kokonaisuudella tavoitat viikottain yli 200.000 aktiivista tapahtumissa käyvää kuluttajaa. Pakettiin kuuluu Instagramin lisäksi Facebook, Twitter, blogi-sivusto sekä LinkedIn ja Google+. Yhdistämällä sosiaalisen median kampanjoihin myös kanta-asiakaskirjeen sekä verkkosivujen näkyvyyspaikkoja, saat tapahtumallesi jopa yli miljoonan kuluttajan peiton.

Ole yhteydessä Jaanaan tai Niklakseen ja sovitaan seuraavat yhteiset kampanjat. Kampanjapaketteihimme kuuluu aina mukaan myös seurantatyökalut, mittaaminen sekä raportointi.

Ollaan yhteyksissä!

More news

04/02/19

Ticketmaster Suomi on mukana tutkimusmatkalla

Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää ja Ticketmaster-toimistot eri puolella maailmaa yhdistyvät taistelemaan syöpää vastaan.

11/01/19

Uuden vuoden aloitus hyväntekeväisyyslahjoituksella

Me, Ticketmaster Suomessa, halusimme kunnioittaa historiaamme ja lahjoitimme merkittävän rahasumman hyväntekeväisyyteen. Kohdistimme tukemme perustajaliitollemme Sotainvalidien Veljesliitolle.