Lippupalvelun Instagram rikkoi ensimmäisenä lipunvälittäjänä Suomessa 3000 seuraajan rajan.

Lippupalvelun sosiaalisen median kokonaisuudella tavoitat viikottain yli 200.000 aktiivista tapahtumissa käyvää kuluttajaa. Pakettiin kuuluu Instagramin lisäksi Facebook, Twitter, blogi-sivusto sekä LinkedIn ja Google+. Yhdistämällä sosiaalisen median kampanjoihin myös kanta-asiakaskirjeen sekä verkkosivujen näkyvyyspaikkoja, saat tapahtumallesi jopa yli miljoonan kuluttajan peiton.

Ole yhteydessä Jaanaan tai Niklakseen ja sovitaan seuraavat yhteiset kampanjat. Kampanjapaketteihimme kuuluu aina mukaan myös seurantatyökalut, mittaaminen sekä raportointi.

Ollaan yhteyksissä!

More news

12/06/19

Ticketmaster Suomi rekrytoi

Haemme markkinointikoordinaattoria

29/05/19

NATIONAL HOCKEY LEAGUE AND TICKETMASTER ANNOUNCE LANDMARK 10-YEAR DEAL

LOS ANGELES, CA, (May 27, 2019) – Ticketmaster, the global leader in ticketing, and the National Hockey League (NHL®),  today... More