Lippupalvelun Instagram rikkoi ensimmäisenä lipunvälittäjänä Suomessa 3000 seuraajan rajan.

Lippupalvelun sosiaalisen median kokonaisuudella tavoitat viikottain yli 200.000 aktiivista tapahtumissa käyvää kuluttajaa. Pakettiin kuuluu Instagramin lisäksi Facebook, Twitter, blogi-sivusto sekä LinkedIn ja Google+. Yhdistämällä sosiaalisen median kampanjoihin myös kanta-asiakaskirjeen sekä verkkosivujen näkyvyyspaikkoja, saat tapahtumallesi jopa yli miljoonan kuluttajan peiton.

Ole yhteydessä Jaanaan tai Niklakseen ja sovitaan seuraavat yhteiset kampanjat. Kampanjapaketteihimme kuuluu aina mukaan myös seurantatyökalut, mittaaminen sekä raportointi.

Ollaan yhteyksissä!

More news

06/09/19

Organisaatiomme vahvistuu

Jatkuvan kasvun myötä vahvistimme Ticketmasterin myyntitiimiä, kun Marjut Ivaska aloitti myyntipäällikkönä elokuun viimeisenä päivänä.

05/09/19

Ticketmaster ehdolla Vuoden Lippukaupaksi 2019

Ticketmaster on ehdolla Industry Awards -gaalassa Vuoden Lippukaupaksi 2019.