”Blogi (engl. sanasta weblog) on verkkosivu tai -sivusto, johon yksi tai useampi kirjoittaja kirjoittaa säännöllisesti siten, että uudet tekstit ovat helposti löydettävissä, ja niin että vanhat tekstit säilyvät luettavina ja muuttumattomina uusista teksteistä huolimatta. Blogin kirjoittaja on bloggari tai bloggaaja.” - Wikipedia

Tapahtumajärjestäjäasiakkailla on mahdollisuus hyödyntää Ticketmasterin blogia tapahtumien markkinoinnissa ja viestinnässä monella tapaa:

  • Tekstiblogi
  • Videoita ja/tai kuvia
  • Kuvagallerioita
  • Tietokilpailuja (quiz)

Tapahtumajärjestäjä voi tuottaa tekstit itse tai yhteistyössä Ticketmasterin kanssa. Tekstien tulee olla ns. taustoittavia behind the scene –tyylisiä juttuja, eli jotakin sellaista sisältöä mitä ei muualta löydä. Näin saadaan blgista paras teho irti. Jokaisesta blog-kirjoituksesta on aina linkki lipunmyyntiin. Tekstin suositeltu pituus n. 500 – 2000 merkkiä sekä 3-10 kuvaa.

Tutustu blogiimme: http://blog.ticketmaster.fi/

Blog-varaukset ja aineistojen toimitus 3 vrk ennen julkaisua: markkinointi@ticketmaster.fi .

More news

06/09/19

Organisaatiomme vahvistuu

Jatkuvan kasvun myötä vahvistimme Ticketmasterin myyntitiimiä, kun Marjut Ivaska aloitti myyntipäällikkönä elokuun viimeisenä päivänä.

05/09/19

Ticketmaster ehdolla Vuoden Lippukaupaksi 2019

Ticketmaster on ehdolla Industry Awards -gaalassa Vuoden Lippukaupaksi 2019.