Tämän tilaisuuden jälkeen lipunmyyntimaailma ei ole enää entisensä.

Tässä vuoden suurimmassa lipunvälityksen asiantuntijatilaisuudessa avaamme tulevaisuuden ja sitä mihin suuntaan tapahtuma- ja vapaa-ajan business on matkalla. Uusimmat palvelut, ratkaisut ja trendit. Kuinka Lippupalvelu pystyy palvelemaan parhaiten tapahtumajärjestäjiä ja alan toimijoita?

TICKET16 aamupäivän aikataulu ja ohjelma:

8.00 Aamupala ja ilmoittautuminen
9.00 Tilaisuuden avaus. Katja Leppäkoski, toimitusjohtaja, Musiikkitalo
9.05 KEYNOTE: We get fans. Mark Yovich, president, Ticketmaster International
9.30 KEYNOTE: We get Finns, 70 vuotta välittämistä. Ari Kuokkanen, toimitusjohtaja, Lippupalvelu sekä Lippupalvelun perustajaorganisaatio Sotainvalidien Veljesliitto
10.00 Tauko ja verkostoitumista
10.30 KEYNOTE: Maailma muuttuu. Pitääkö meidän muuttua? Vai odotellaanko että vanhat hyvät ajat palaavat takaisin? Tervetuloa tulevaisuuden maailmaan. Riku ja Tunna, Madventures
11.30 Lounas

Lounaan jälkeen iltapäivän jakaannumme kolmeen toimialasaliin, joissa kuulemme urheilu-, musiikki- ja kulttuuritoimialan best practice –caseja sekä uusimpia innovaatioita lipunmyynnin kehittämiseksi. Voit valita itsellesi sopivimmat ja kiinnostavimmat esitykset.

URHEILU:

13.00 We get sport. Ticketmaster and international best practice cases. Kjell Arne Orseth, Ticketmaster International
13.30 Suomen Palloliiton asiakasviestintä ja CRM:n maksimaalinen hyödyntäminen. Kalle Seire, Suomen Palloliitto
14.00 Tauko ja verkostoitumista
14.15 Mobiilisuuden maksimaalinen hyödyntäminen HIFK:n markkinoinnissa ja myynnissä, case mobiilikausikortti. Markus Lindström, HIFK
14.45 Suomalainen urheilukuluttaja ja kuinka heidät tavoittaa parhaiten. Christian Sandman, Lippupalvelu
15.00 Päivän yhteenveto ja siirtyminen coktail-tilaisuuteen

MUSIIKKI:

13.00 Welcome to the age of engage. Joe Perez, Ticketmaster Spain
13.30 Roskilde – kansainvälisen markkinoinnin maksimointi. Puhuja vahv. myöhemmin, Roskilde Festival
14.00 Tauko ja verkostoitumista
14.15 AC/DC rokkasi Hämeenlinnan sekä koko Suomen; mitä tehtiin ja missä onnistuttiin. Kaarina Gould, Live Nation
14.45 Veikkaus - suomalaisen musiikin ykköskumppani. Krista Huovinen, Veikkaus
15.00 Päivän yhteenveto ja siirtyminen coktail-tilaisuuteen

KULTTUURI:

13.00 We get culture. Ticketmaster and international best practice cases. Sophie Crosby, Ticketmaster International
13.30 Brändin rakentaminen tarinan kautta; strategisen markkinoinnin johtaminen sekä ristiinmarkkinointi. Sari Mikkonen-Mannila, HJK
14.00 Tauko ja verkostoitumista
14.15 Suomalainen kulttuurikuluttaja ja kuinka heidät tavoittaa parhaiten. Ilkka Kauppinen, Lippupalvelu
14.45 Yritysmyynnistä lisätuottoja uudenlaisella toimintamallilla. Johan Hollsten, Live Nation
15.00 Päivän yhteenveto ja siirtyminen coktail-tilaisuuteen

TICKET16-tilaisuus huipentuu yhteiseen cocktail-tilaisuuteen ja tilaisuus päättyy klo 17.00.

TICKET16 on kutsuvierastilaisuus ja voit ilmoittautua mukaan osoitteessa www.lippupalvelu.fi/TICKET16 henkilökohtaisella ilmoittautumiskoodillasi: TICKET16 . Käytä ilmoittautumisen yhteydessä Lippupalvelun tunnuksia tai luo tarvittaessa uusi.

Paikkoja on rajoitettu määrä, joten ilmoittaudu mukaan heti. Tilaisuus on maksuton.

Tarvittaessa saat lisätietoa markkinointi@lippupalvelu.fi .

Tulevaisuus on pian täällä! Tervetuloa mukaan!

ILMOITTAUDU: www.lippupalvelu.fi/TICKET16 (koodi TICKET16)
 

More news

04/02/19

Ticketmaster Suomi on mukana tutkimusmatkalla

Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää ja Ticketmaster-toimistot eri puolella maailmaa yhdistyvät taistelemaan syöpää vastaan.

11/01/19

Uuden vuoden aloitus hyväntekeväisyyslahjoituksella

Me, Ticketmaster Suomessa, halusimme kunnioittaa historiaamme ja lahjoitimme merkittävän rahasumman hyväntekeväisyyteen. Kohdistimme tukemme perustajaliitollemme Sotainvalidien Veljesliitolle.