We get you in.

Tapahtumajärjestäjillä on mahdollisuus hyödyntää Ticketmasterin blogia tapahtumien markkinointiviestinnässä. Sisältö voi olla esim:

  • Tekstiblogi
  • Videoita ja/tai kuvia
  • Kuvagallerioita
  • Tietokilpailuja (quiz)

Sisällön tulee olla ns. taustoittavia behind the scene –tyylisiä juttuja, eli jotakin sellaista sisältöä mitä ei muualta löydä. Näin saadaan blgista paras teho irti. Blog-sivustoa tuodaan esille laajasti Ticketmasterin muilla näkyvyyselementeilla ja jokaisesta blog-kirjoituksesta on aina linkki lipunmyyntiin. Blog-varaukset ja lisätietoa: markkinointi@ticketmaster.fi .

Katso blog-sivustomme: http://blog.ticketmaster.fi .
Tsekkaa myös blog-sivuston tietokilpailu-ominaisuus: http://blog.ticketmaster.fi/musiikki/apulanta-tietovisa-600 .

More news

04/02/19

Ticketmaster Suomi on mukana tutkimusmatkalla

Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää ja Ticketmaster-toimistot eri puolella maailmaa yhdistyvät taistelemaan syöpää vastaan.

11/01/19

Uuden vuoden aloitus hyväntekeväisyyslahjoituksella

Me, Ticketmaster Suomessa, halusimme kunnioittaa historiaamme ja lahjoitimme merkittävän rahasumman hyväntekeväisyyteen. Kohdistimme tukemme perustajaliitollemme Sotainvalidien Veljesliitolle.