We get you in.

Tapahtumajärjestäjillä on mahdollisuus hyödyntää Ticketmasterin blogia tapahtumien markkinointiviestinnässä. Sisältö voi olla esim:

  • Tekstiblogi
  • Videoita ja/tai kuvia
  • Kuvagallerioita
  • Tietokilpailuja (quiz)

Sisällön tulee olla ns. taustoittavia behind the scene –tyylisiä juttuja, eli jotakin sellaista sisältöä mitä ei muualta löydä. Näin saadaan blgista paras teho irti. Blog-sivustoa tuodaan esille laajasti Ticketmasterin muilla näkyvyyselementeilla ja jokaisesta blog-kirjoituksesta on aina linkki lipunmyyntiin. Blog-varaukset ja lisätietoa: markkinointi@ticketmaster.fi .

Katso blog-sivustomme: http://blog.ticketmaster.fi .
Tsekkaa myös blog-sivuston tietokilpailu-ominaisuus: http://blog.ticketmaster.fi/musiikki/apulanta-tietovisa-600 .

More news

06/09/19

Organisaatiomme vahvistuu

Jatkuvan kasvun myötä vahvistimme Ticketmasterin myyntitiimiä, kun Marjut Ivaska aloitti myyntipäällikkönä elokuun viimeisenä päivänä.

05/09/19

Ticketmaster ehdolla Vuoden Lippukaupaksi 2019

Ticketmaster on ehdolla Industry Awards -gaalassa Vuoden Lippukaupaksi 2019.