Dynaaminen lipunhinnoittelu alkoi maanantaina 19.10.2015.

Kyseessä on arvokas ja merkittävä pioneeriprojekti Liigan sisällä, mikä toteutetaan Lippupalvelun verkkokaupassa.

- Dynaamiseen lippujen hinnoitteluun siirtyminen on erittäin merkittävä päätös Turun Palloseuralta. TPS on yksi vahvimmista ja perinteikkämmistä suomalaisista urheilubrändeistä ja dynaamisen hinnoittelun käyttöönoton myötä se vankistaa asemaansa johtavimpien urheiluorganisaatioiden joukossa, toteaa Lippupalvelun myyntipäällikkö Sasu Eronen.
 
- Dynaamisesta hinnoittelusta hyötyvät sekä katsojat että seura. Aikaisemmin lippunsa ostanut katsoja saa lippunsa edullisemmin kuin viime hetkeen päätöksen jättävä. Seura voi puolestaan arvioida tarkemmin tarvittavan henkilökunnan määrän tapahtumassa, keittiö tietää tarkemmin kuinka paljon raaka-aineita tarvitaan ja niin edelleen. Kiitoksena tästä tarkemmasta tiedosta seura palkitsee aikaisin ostopäätöksen tehneen katsojan edullisemmalla lipulla, mainitsee Eronen.

TPS:n katsojaystävälliseen, dynaamiseen lipunhinnoitteluun kuuluvat seisoma-, D- sekä B-katsomot. Hinnoittelu koskee kaikkia otteluita Lippupalvelun verkkokaupassa. Ensimmäisinä katsojalähtöisen lipunhinnoittelun otteluina ovat 18.11. ja 22.11. pelattavat TPS–Ässät ja TPS–Lukko -pelit, ja palvelua kehitetään saatavien kokemuksien perusteella.

- Olemme erittäin tyytyväisiä, että TPS katsoo rohkeasti tulevaisuuteen ja vie näin eteenpäin suomalaista urheilua. Uskomme, että dynaaminen hinnoittelu yleistyy Suomessa vauhdilla, ja muutamassa vuodessa se on yleisin hinnoittelumalli urheilun ja kulttuurin parissa, jatkaa Eronen.

Lisätietoa omalta yhteyshenkilöltäsi.

Lippupalvelu on alan tunnetuin Suomessa ja takana on jo yli 70 vuoden kokemus lipunvälitystoiminnasta. Lippupalvelun omistaa Ticketmaster, joka on osa maailman suurinta viihdeteollisuuden yritystä Live Nation Entertainment Inc:ia. Ticketmaster myy vuosittain noin 450 miljoonaa lippua teatteri-, kulttuuri-, viihde- ja urheilutapahtumiin yli 20 maassa. Tällä lukemalla Ticketmaster on maailman suurin toimija alalla, ja lisäksi Ticketmasterin verkkokauppa on maailman kymmenen suurimman verkkokaupan joukossa. Urheilun puolella asiakkaistamme dynaamista hinnoittelua käyttää mm. jääkiekon ammattilaissarja NHL.

More news

04/02/19

Ticketmaster Suomi on mukana tutkimusmatkalla

Tänään vietetään Maailman syöpäpäivää ja Ticketmaster-toimistot eri puolella maailmaa yhdistyvät taistelemaan syöpää vastaan.

11/01/19

Uuden vuoden aloitus hyväntekeväisyyslahjoituksella

Me, Ticketmaster Suomessa, halusimme kunnioittaa historiaamme ja lahjoitimme merkittävän rahasumman hyväntekeväisyyteen. Kohdistimme tukemme perustajaliitollemme Sotainvalidien Veljesliitolle.