Lippupalvelu on mukana toteuttamassa opinnäytetyötä Turun Ammattikorkeakoulun kanssa.

Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää millaista asiakasviestinnän tulisi olla lipunoston ja tapahtuman välisellä ajalla. Kyselyyn vastaaminen kestää noin 5 minuuttia. Vastauksien avulla kehitetään Lippupalvelun toimintaa sekä pyritään parantamaan tapahtumakävijöiden kokonaisvaltaista tapahtumakokemusta. Vastaajien kesken arvotaan 3 kappaletta 30 € lahjakortteja Lippupalvelun verkkokauppaan.

Kysely toteutetaan anonyymisti ja vastausaika päättyy keskiviikkona 28.10.2015. Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita!

Osallistu kyselyyn tästä: https://www.webropolsurveys.com/S/B99CD7EBF4349002.par

More news

12/06/19

Ticketmaster Suomi rekrytoi

Haemme markkinointikoordinaattoria

29/05/19

NATIONAL HOCKEY LEAGUE AND TICKETMASTER ANNOUNCE LANDMARK 10-YEAR DEAL

LOS ANGELES, CA, (May 27, 2019) – Ticketmaster, the global leader in ticketing, and the National Hockey League (NHL®),  today... More