Lippupalvelu on mukana toteuttamassa opinnäytetyötä Turun Ammattikorkeakoulun kanssa.

Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää millaista asiakasviestinnän tulisi olla lipunoston ja tapahtuman välisellä ajalla. Kyselyyn vastaaminen kestää noin 5 minuuttia. Vastauksien avulla kehitetään Lippupalvelun toimintaa sekä pyritään parantamaan tapahtumakävijöiden kokonaisvaltaista tapahtumakokemusta. Vastaajien kesken arvotaan 3 kappaletta 30 € lahjakortteja Lippupalvelun verkkokauppaan.

Kysely toteutetaan anonyymisti ja vastausaika päättyy keskiviikkona 28.10.2015. Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita!

Osallistu kyselyyn tästä: https://www.webropolsurveys.com/S/B99CD7EBF4349002.par

More news

06/09/19

Organisaatiomme vahvistuu

Jatkuvan kasvun myötä vahvistimme Ticketmasterin myyntitiimiä, kun Marjut Ivaska aloitti myyntipäällikkönä elokuun viimeisenä päivänä.

05/09/19

Ticketmaster ehdolla Vuoden Lippukaupaksi 2019

Ticketmaster on ehdolla Industry Awards -gaalassa Vuoden Lippukaupaksi 2019.