Tapahtumajärjestäjätiedote 11.10.2017

Fan Guarantee - lupaus parhaasta palvelusta

Asiakastyytyväisyys sekä lipunmyynnin maksimointi ovat meille sydämen asioita. Nyt olemme luoneet Fan Guarantee -palvelulupauksen, jotta voisimme palvella kuluttaja-asiakkaita entistä paremmin myös jatkossa. Fan Guarantee on Ticketmasterin globaali palvelulupaus, joka tarkoittaa lipunostajalle parasta palvelua sekä tapahtumajärjestäjille enemmän myytyjä lippuja tapahtumiin.

Mikä Fan Guarantee on? Fan Guarantee on lupaus, jossa kuluttajat voivat pyytää palautusta 72 tunnin sisällä lipunostosta tai päivittää (tai upgreidata) liput toisiin viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuutta. Tavoitteena on myydä enemmän lippuja tarjoamalla kuluttajille lisävarmuutta lippujen ostoon. Jatkossa kuluttajat tietävät, että joustamme ja autamme heitä aiempaa paremmin, jos he muuttavat mielensä.

Fan Guaranteen lupaukset asiakkaille:

  • Takuu: 100% aidot liput
  • 3 päivän palautusoikeus
  • Lippujen vaihto tai päivitys parempiin

Asiakaspalvelumme käsittelee kaikkia Fan Guarantee pyyntöjä, joten sinun ei tapahtumajärjestäjänä tarvitse tehdä mitään. Me myös varmistamme, että kuluttajille tarjotaan parhaat vaihtoehdot, sekä teemme aina tarvittavat turvatarkastukset ennen kuin palautukset tehdään. Rajoituksena palautuksille on 1 palautus/kk, kuitenkin enintään 3 palautusta kalenterivuodessa, tarkemmat ehdot ja ohjeistukset päivitetään tulevalle kampanja-sivulle. Muiden maiden kokemusten pohjalta arviomme on, että 1/5000 lipusta halutaan palauttaa.

Tulemme lanseeraaman tämän palvelulupauksen markkinoille ja kuluttajille marraskuun alussa. Lisätietoa tässä vaiheessa voit kysellä omalta Ticketmasterin yhteyshenkilöltäsi.

More news

23/05/18

Ticketmasterin lipunmyynti siirtyy yhä vahvemmin digitaalisiin kanaviin

Teknologia kehittyy vauhdilla, ja me Ticketmasterissa tiedämme, että fanit ja lipunostajat ovat siirtyneet yhä vahvemmin verkkoon ja mobiiliin.

02/05/18

Organisaatiomme vahvistuu

Maaliskuussa Ticketmaster Suomen uutena markkinointijohtajana ja johtoryhmän jäsenenä aloitti Riitta Peitsala.