Kuinka saada lipunmyynti- ja CRM-järjestelmistä paras teho irti? Lipunostodatan ja rekisterien maksimaalinen hyödyntäminen markkinoinnissa? Seuranta ja raportointi?

Näihin kysymyksiin saatiin vastauksia Ticketmasterin aamiaisseminaarissa 16.5.2017. Paikalla Ticketmasterin toimistolla oli noin 20 tapahtuma-alan ammattilaista oppimassa uutta sekä kuuntelemassa alan trendejä ja suuntauksia. Ticketmaster Suomen toimitusjohtaja Jakob Lund avasi tilaisuuden, jonka jälkeen Ticketmasterin markkinointitiimistä Sami Verno ja Christian Sandman pureutuivat markkinoinnin ja asiakkuudenhallinnan ratkaisuihin ja palveluihin.

Paikalla olleiden kommentteja tilaisuudesta:

  • Hyödyllistä tietoa ja otan heti uusia oppeja käyttöön.
  • Kannatti tulla.
  • Hienoa tehdä yhteistyötä Ticketmasterin kanssa.

Lisätietoa tapahtumasta ja esitysmateriaalit: markkinointi@ticketmaster.fi .

More news

05/12/18

Suomen Lentopalloliitto ja Ticketmaster Suomi allekirjoittivat jatkosopimuksen

Suomen Lentopalloliitto ja Ticketmaster Suomi ovat allekirjoittaneet lipunmyyntiä koskevan jatkosopimuksen.

27/11/18

Vuoden parhaan tapahtuman 2018 voitti Metallica

  • Metallican Hartwall Arenan konsertit voittivat vuoden paras tapahtuma -äänestyksen