Sotainvalidien Veljesliiton vuonna 1945 perustama Lippupalvelu on toiminut vuodesta 2016 nimellä Ticketmaster Suomi. Tammikuussa 2016 toteutettu nimenmuutos on tuoreimpien tutkimustulosten mukaan otettu erinomaisesti vastaan markkinoilla. Ticketmasterin brand awareness on noussut vajaan kahden vuoden aikana 72 prosenttiin, joka on peräti 26 %:n kasvu edellisvuoteen.

Tutkimuksessa vertailtiin myös Suomessa toimiviin lipunvälittäjiin liitettäviä mielikuvia. Ticketmaster sai tutkimuksessa korkeimmat arvosanat mm. seuraavilla osa-alueilla: luotettavuus, markkinajohtaja, asiakaslähtöinen ja innovatiivinen.

- Tutkimuksen pohjalta voidaan todeta brändiuudistuksen ja nimenmuutoksen onnistuneen hyvin. Suomalaiset kuluttajat suhtautuvat brändiimme positiivisesti ja luottavat palveluumme. Tavoitteena on kehittää brändiämme ja toimintaamme entisestään, jotta pystymme jatkossakin yhdessä tapahtumajärjestäasiakkaidemme kanssa tarjoamaan kuluttajille vielä parempia tapahtumia ja elämyksiä, kertoo Ticketmaster Suomen markkinointijohtaja Sami Verno.

Vuosittaisessa Brand Tracker –tutkimuksessa mitataan yleisöhaastatteluin eri lipunvälitystoimistojen toimintaa sekä tapahtumissa käyntiä. Lisätietoa tutkimuksesta markkinointi@ticketmaster.fi .

More news

30/11/17

Vuoden parhaat tapahtumat valittu

Guns N’ Rosesin konsertti vuoden 2017 paras tapahtuma Suomessa – Coldplay keräsi eniten ääniä maailmanlaajuisesti