TICKETMASTER SUOMI REKRYTOI - TULE MUKAAN VAUHDIKKAALLE TAPAHTUMA-ALALLE!

Jatkuvan kasvun ja uusien asiakkuuksien myötä haemme nyt Asiakaspalveluumme vahvistusta.

Tiimi vastaa tapahtumien lipunmyynnin suunnittelusta ja teknisestä toteutuksesta yhdessä tapahtumajärjestäjien kanssa. Tarjoamme myös järjestelmätukea asiakkaillemme ja jakelukanavillemme, sekä toimimme asiantuntijaroolissa tapahtumien aikana.

Tehtäviisi kuuluvat:

  • korkealaatuisen asiakaspalvelun tuottaminen tapahtumajärjestäjille
  • tapahtumien lipunmyynnin suunnittelu ja konfigurointi lipunmyyntijärjestelmään
  • järjestäjäasiakkaiden sekä jakelukanavien järjestelmätuki
  • asiantuntijana toimiminen myynti- ja koulutustilanteissa

Vaadimme:

  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja halua kehittää asiakaskokemusta
  • kykyä omaksua järjestelmiä ja halua osallistua niiden kehitystyöhön
  • oma-aloitteellisuutta, tarkkuutta ja iloista Asennetta
  • kykyä toimia kovassakin paineessa sekä valmiutta työskennellä joustavasti myös toimistoajan ulkopuolella
  • erinomaista suullista ja kirjallista ulosantia suomeksi sekä sujuvaa englannin kielen taitoa
  • myyntihenkisyyttä ja asiakaskeskeistä ajattelua

Etsimme joukkuepelaajaa, jolla on erinomaisia vuorovaikutus- ja kommunikointitaitoja. Pystyt toimimaan tehokkaasti myös itsenäisesti.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja miellyttävän viihde- ja vapaa-ajan toimialan työympäristön sekä näköalapaikan tapahtumamaailman huipulta. Toimipiste sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa.

Lähetä avoin hakemuksesiCV:si ja palkkatoiveesi sunnuntaihin 31.12.2017 mennessä sähköpostilla rekry@ticketmaster.fi.

More news

30/11/17

Vuoden parhaat tapahtumat valittu

Guns N’ Rosesin konsertti vuoden 2017 paras tapahtuma Suomessa – Coldplay keräsi eniten ääniä maailmanlaajuisesti

30/11/17

Ticketmasterin bränditunnettuus huimassa kasvussa

Sotainvalidien Veljesliiton vuonna 1945 perustama Lippupalvelu on toiminut vuodesta 2016 nimellä Ticketmaster Suomi.