Kuinka saada lipunmyynti- ja CRM-järjestelmistä paras teho irti? Lipunostodatan ja rekisterien maksimaalinen hyödyntäminen markkinoinnissa? Seuranta ja raportointi?

Näihin kysymyksiin saatiin vastauksia Ticketmasterin aamiaisseminaarissa 16.5.2017. Paikalla Ticketmasterin toimistolla oli noin 20 tapahtuma-alan ammattilaista oppimassa uutta sekä kuuntelemassa alan trendejä ja suuntauksia. Ticketmaster Suomen toimitusjohtaja Jakob Lund avasi tilaisuuden, jonka jälkeen Ticketmasterin markkinointitiimistä Sami Verno ja Christian Sandman pureutuivat markkinoinnin ja asiakkuudenhallinnan ratkaisuihin ja palveluihin.

Paikalla olleiden kommentteja tilaisuudesta:

  • Hyödyllistä tietoa ja otan heti uusia oppeja käyttöön.
  • Kannatti tulla.
  • Hienoa tehdä yhteistyötä Ticketmasterin kanssa.

Lisätietoa tapahtumasta ja esitysmateriaalit: markkinointi@ticketmaster.fi .

More news

30/11/17

Vuoden parhaat tapahtumat valittu

Guns N’ Rosesin konsertti vuoden 2017 paras tapahtuma Suomessa – Coldplay keräsi eniten ääniä maailmanlaajuisesti