Suomen Palloliitto ja Lippupalvelu syventävät yhteistyötä ja ovat solmineet vuoteen 2017 asti jatkuvan yhteistyösopimuksen. Sopimus kattaa vuosina 2014–2015 pelattavat EM-karsinnat ja vuosina 2016–2017 pelattavat MM-karsinnat. Sopimuksen myötä Lippupalvelu nousee uudelle tasolle yhteistyökumppaniksi. Lipunvälityksen ohella sopimus kattaa myös markkinointiyhteistyötä sekä kulunvalvontajärjestelmän kehittämistä. Sopimus on jatkoa Lippupalvelun ja Palloliiton aikaisemmalle yhteistyölle.
image-text

– Juuri julkistetun tutkimuksen mukaan jalkapallo on Suomen arvostetuin urheilulaji ja Huuhkajat yksi Suomen tunnetuimpia, sekä arvostetuimpia joukkueita. Molempien organisaatioiden arvomaailmat, toimintamallit sekä tavoitteet ovat hyvin lähellä toisiaan, joten yhteistyön laajentuminen uusille tasoille tuo varmasti lisää uusia elementtejä, joiden kautta pystymme yhdessä tarjoamaan suomalaiselle jalkapalloyleisölle ilonaiheita jatkossakin, kertoo Lippupalvelun toimitusjohtaja Ari Kuokkanen.

– Kansainvälisesti jalkapallossa meillä on vankkaa kokemusta muun muassa usean eurooppalaisen suurseuran sekä eri Pohjoismaiden palloliittojen kanssa toimimisesta, ja jatkossa pystymme tuomaan entistä tehokkaammin Suomen Palloliiton toimintaan lipunmyyntimarkkinoiden best practice-ratkaisuja. Tavoitteena on täyttää stadionit, jatkaa Kuokkanen.

Lue lisää: www.palloliitto.fi

quote

Haluamme aina tarjota jalkapalloyleisölle unohtumattomia jalkapalloelämyksiä. Hyvin toimiva lipunmyynti ja sujuva kulku stadioneille ovat erittäin tärkeä osa kokonaisvaltaista ottelukokemusta sekä avainasemassa katsojille ottelutapahtumasta jäävässä mielikuvassa. Pitkäaikainen yhteistyökumppanimme Lippupalvelu on alan johtava toimija Suomessa ja pystyy kokemuksellaan ja osaamisellaan toimittamaan juuri oikeat ratkaisut kaikenkokoisiin ottelutapahtumiimme. 

Ilkka Vanala, Palloliiton markkinointipäällikkö