Musiikkitalon lipunmyyntijärjestelmän julkinen hankinta on ratkennut. Jatkossa Musiikkitalon lipunmyyntikumppanina toimii yksinoikeudella Lippupalvelu. Kilpailutuksen taustalla oli halu parantaa erityisesti asiakaspalvelua ja markkinointiviestintää.
image-text

– Tähän asti Musiikkitalossa on ollut käytössä kaksi lipunmyyntijärjestelmää, ja konserttijärjestäjät ovat voineet valita vapaasti kumpaan järjestelmään he ovat konserttinsa laittaneet myyntiin. Asiakkaiden kannalta tämä on kuitenkin ollut osin hämmentävää ja vaikeasti viestittävää; nyt voimme yksiselitteisesti kertoa, mistä liput Musiikkitalon kaikkiin tapahtumiin on ostettavissa, kertoo Musiikkitalon toimitusjohtaja Katja Leppäkoski.

– Yhteen lipunmyyntijärjestelmään siirtymällä haluamme parantaa myös konserttijärjestäjille tarjoamiamme palveluja, Leppäkoski jatkaa.

– Musiikkitalo on yksi Suomen suurimmista, laadukkaimmista ja innovatiivisimmista tapahtumapaikoista, mikä takaa erinomaiset lähtökohdat pitkäjänteisen kumppanuuden kehittämiseksi. Olemme äärimmäisen innoissamme päästessämme aloittamaan suunnitelmallisen strategisen tason yhteistyön ammattitaitoisen organisaation kanssa, kertoo Lippupalvelun toimitusjohtaja Ari Kuokkanen.

– Lipunmyynnin ohella tarjoamme Musiikkitalolle, siellä operoiville orkestereille ja toimijoille sekä muille vieraileville tapahtumajärjestäjille laajan valikoiman markkinointivälineitä niin suoramarkkinointiin, mainontaan kuin sosiaaliseen mediaankin. Kaiken tavoitteena on täyttää salit sekä tarjota yleisölle luotettava ja käyttäjäystävällinen tapa ostaa lippuja, niin ennakkoon kanavistamme kuin Musiikkitalon omasta lipunmyynnistä, jatkaa Kuokkanen.

Lue lisää: www.musiikkitalo.fi