HIFK:n ja Lippupalvelun yhteistyö on toiminut erinomaisesti jo useamman vuoden ajan HIFK:n toimitusjohtaja Jukka Valtasen mukaan. HIFK:n kannalta yhteistyössä tärkeintä on tietysti se, että tuote on helposti saatavilla ja lipun hankinta on katsojille yksinkertaista.
image-text

-Totta kai meidän näkökulmasta se on olennaisin asia, että lipun hankinta on tehty helpoksi ja selkeäksi asiakkaille. Asiakas voi ostaa lipun, milloin haluaa ja haluamastaan kanavasta. Se on se kaiken A ja O. Jos lipun hankinta on vaikeaa tai järjestelmä tökkii, niin se näkyy heti tyhjinä ja myymättöminä paikkoina. Sitä rahaa ei saa takaisin, jos paikka jää myymättä, Valtanen kertoo.

-Tietysti tässä taustalla on järjestelmän toimivuus, varmuus ja kehittyneisyys, Valtanen jatkaa.

Lippupalvelun ja HIFK:n yhteistyö on jatkunut jo vuosia ja molemmat ovat olleet tyytyväisiä.

– Tämä on sellainen ala, että toimijat perinteisesti kilpailevat asiakkaista ja heitä kilpailutetaan. Meillä on monen vuoden kokemus Lippupalvelusta ja yhteistyö oli heti alusta asti hyvää. Se on myös kehittynyt koko ajan entisestään ja pidän heitä erinomaisena kumppanina, Valtanen sanoo.

Sen lisäksi, että toiminta on jatkuvasti kehittynyt muistuttaa Valtanen, ettei lipunmyynti ole yhteistyön ainoa osa-alue Lippupalvelun ja HIFK:n kesken.

– Siihen liittyy paljon muutakin kuin lippujen myynti. Järjestelmät ja myynti ovat toimineet, mutta myös kehittyneet ja paljon on tullut uusia välineitä. Lippupalvelu on tuonut uusia tapoja tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, joka näkyy positiivisesti lipunmyynnissä, Valtanen kehuu.

Pelkästään tekniikasta ei kuitenkaan ole kyse ja tärkeimpiä tekijöitä ovatkin lopulta ne ihmiset, jotka yhteistyössä ovat mukana.

Lue lisää: www.hifk.fi

quote

Järjestelmät ovat tietysti järjestelmiä, mutta toinen asia mikä on älyttömän hienoa on se, että ihmiset tekevät asioita. Henkilöstö jonka kanssa toimimme, on tehokasta, luotettavaa ja nastaa. Sen paremmin en sitä voi sanoa ja se on tosi tärkeä osa meidän yhteistyötä. Lisäisin vielä, että Lippupalvelulla on myös vahva ymmärrys meidän alasta. Kun ymmärtää toisen liiketoiminnan, niin on helpompi tehdä ratkaisuja ja parantaa entisestään.

Jukka Valtanen, toimitusjohtaja HIFK
wide-image